Авторинок ЄС в квітні

За даними Європейської асоціації автовиробників (ACEA), в квітні 2017 року ринок нових легкових автомобілів ЄС становив 1 191 034 одиниць, що на 6,6% менше показника торішнього квітня. Таке падіння зумовлене тим, що цього року Великдень припав на квітень, і відповідно продажі в звітному місяці скоротилися.

Падіння реалізації нових легкових автомобілів було відзначено на всіх найбільших ринках Євросоюзу: особливо у Великобританії (-19,8%); в Німеччині (-8,0%), у Франції (-6,0%) та Італії (-4,6%). І тільки іспанський ринок показав невелике зростання в минулому місяці (+1,1%).

При цьому позитивний внесок (+8,2) також внесли так звані країни ЄС-12, які вступили в союз з 2004 року.

Найбільшим автомобільним ринком ЄС залишається Німеччина, де за квітень поточного року було продано 290 697 легкових автомобілів.

Другий рядок рейтингу посідає Франція, жителі якої в квітні придбали 171 871 машину.

Замикає лідерську трійку Італія з результатом 160 359 проданих авто.

Що стосується європейських виробників, то перший рядок традиційно посідає VW Group, яка реалізувала на європейському ринку 293 608 своїх машин, при цьому відзначено падіння на 8,8 відсотків у порівнянні з торішнім квітнем.

RENAULT Group утримує друге місце з результатом 128 013 проданих авто, що на 2,6% менше показника квітня 2016 року.

І третій результат за кількістю проданих автомобілів у PSA Group – 124 994 шт. (-6,4%).

Незважаючи на зниження, що спостерігалося в квітні, попит на нові легкові автомобілі за перші чотири місяці 2017 року залишився позитивним. Всього за цей період в Європейському Союзі було зареєстровано 5 332 854 од. техніки, що на 4,7% більше аналогічного показника минулого року. Всі основні європейські ринки внесли свій вклад в консолідоване зростання: +8% в Італії, +6,1% в Іспанії, +2,5% в Німеччині, +2% у Франції і +1,1% у Великобританії.