Авторинок ЄС у серпні

Як повідомляє Укравтопром, в серпні 2019 року ринок легкових автомобілів в ЄС скоротився на 8,4%. Це, головним чином, є результатом високої бази порівняння, оскільки в серпні 2018 року спостерігалося виняткове зростання (+31,2%) напередодні введення нової процедури випробувань на відповідність транспортних засобів стандартам паливної ефективності та екологічності WLTP з 1 вересня 2018 року.

В результаті, в звітному місяці на всіх п’яти основних ринках Євросоюзу спостерігалося зниження продажів, особливо в Іспанії (-30,8%) і Франції (-14,1%).

Найбільшим національним ринком в ЄС залишається Німеччина, де минулого місяця було реалізовано 313 748 нових машин (падіння 0,8%).

Другий рядок рейтингу посіла Франція, жителі якої в серпні придбали 129 257 авто.

Замикає лідерську трійку Великобританія з результатом 92 573 проданих легкових автомобілів (падіння 1,6%).

Що стосується європейських виробників, то перший рядок традиційно посідає VW Group, яка протягом місяця реалізувала на ринках ЄС 285 894 авто, при цьому падіння склало 7,7% в порівнянні з торішнім серпнем.

На другому місці PSA Group з результатом 149 453 проданих автомобілів, що на 5,1% менше показника річної давності.

І третій результат у RENAULT Group – 106 978 шт. (падіння 23,6%).

За перші вісім місяців 2019 року попит на нові автомобілі в Євросоюзі знизився на 3,2% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року – в цілому 10,5 млн. реєстрацій. Цього року Німеччина показала скромний позитивний результат (+0,9%), на відміну від інших великих автомобільних ринків ЄС, де спостерігалося падіння попиту.

За матеріалами ACEA