Автопродажі в Києві збільшилися на 43 відсотки

Як уже повідомляла асоціація “Укравтопром”, в лютому на українському ринку було реалізовано 4,2 тис. нових легкових автомобілів. Найактивніше автомобілі купували в столиці, де було зареєстровано 1 131 продаж нових машин, що становить 27% від загальноукраїнського показника. У порівнянні з результатом річної давності попит на нові легкові авто в Києві збільшився на 43 відсотки.

Найбільш популярною маркою в лютому у киян стала Toyota. Кожен десятий зареєстрований в столиці новий легковий автомобіль належить цій японській марці.

Титул бестселера на київському ринку отримала Toyota Corolla, яку в лютому обрали 72 покупця.

Друге місце кияни віддали Skoda Rapid, її показник – 48 авто. Бронза місяця дісталася Renault Logan – 42 автомобілі. На четвертій позиції Skoda Octavia, 37 автомобілів цієї моделі в минулому місяці отримали столичну прописку. Замикає п’ятірку лідерів Renault Duster з результатом 34 автомобіля.