У авто білого кольору – найвищий показник продажів в Україні

З початку року українці придбали 17 983 нових легкових автомобілі. В асоціації «Укравтопром» визначили, автомобілям яких кольорів віддають перевагу покупці в цьому році.

Отже, найпопулярнішим кольором на українському ринку нових легкових авто за період з січня по квітень був білий. Автомобілі білого кольору обрали 30% покупців. А найпопулярнішим автомобілем білого кольору став RENAULT Logan.

Чверть продажів за звітний період припало на автомобілі, пофарбовані в сірий колір, і цей колір став другим за популярністю в Україні. Очолив список представників сірої масті автомобіль RENAULT Duster.

Перевагу чорному кольору віддали 17% покупців, які забезпечили улюбленому автомобільному окрасу батька автопромисловості Генрі Форда потрапляння до трійки лідерів. Найчастіше чорний колір вибирали покупці BMW X5.

У розрізі найпопулярніших в цьому році брендів колірні переваги покупців продемонстрували стійку солідарність.

У лідера ринку японської марки Toyota найбільш продаваним кольором був білий, в нього була пофарбована третина реалізованих з початку року автомобілів.

У другого за популярністю в Україні бренду – Renault білий колір також був найбільш ходовим (36% проданих авто).

Ті, що віддали перевагу народному автомобілю Німеччини – VW, підтримали загальний тренд, зупинивши свій вибір на білих автомобілях (34% проданих авто).

Ті ж 34% голосів набрав білий колір у покупців Nissan.

У продажах Skoda, що замикає ТОП-5 українського ринку нових легкових авто періоду січень-квітень, автомобілі білого кольору охопили найбільшу – 27-відсоткову частку.