Амбітні плани Volkswagen

Згідно з новою стратегією розвитку основного бренду Volkswagen Group на найближчі 10 років (Transform 2025+) марка Volkswagen має втричі збільшити рентабельність операцій і відновити репутацію і ринкові показники, які постраждали в результаті дизельного скандалу.

Компанія має намір перетворити бренд в три етапи. До 2020 р. бренд проведе реструктуризацію основного бізнесу і буде розвивати нові компетенції. Потім, до 2025 р., Volkswagen має намір стати провідним гравцем в електричної мобільності (e-mobility) і досягти виробництва електромобілів в рентабельних обсягах. «Ми хочемо продавати 1 млн електрокарів в рік до 2025 року і стати лідером в сфері e-mobility», – наводяться в повідомленні слова гендиректора марки Герберта Дісса. До 2030 р. компанія повинна стати світовим лідером «нової мобільності», йдеться в повідомленні.

Стратегія компанії також буде спрямована на розширення бази для отримання прибутку, наприклад, за рахунок надання послуг в сфері мобільності. VW збирається створити власну платформу для пристроїв, що підключаються до мережі, і розраховує до 2025 р. набрати 80 млн користувачів.

За нової стратегії автовиробник буде активно розвивати операції в США, фокусуючись на ключових для країни сегментах: великих SUV і великих седанах. З 2020 р. VW почне продаж нових моделей електромобілів в Північній Америці і здійснить масштабні інвестиції в інфраструктуру для електропідзарядки. У 2021 році в США планується почати виробництво електромобілів. У Китаї бренд буде розширювати пропозицію SUV і електромобілів, розраховує на потенціал зростання попиту на моделі автомобілів економ-класу. «На інших великих ринках, включаючи Індію, Південну Америку і Росію, VW також має намір розвивати сегмент машин економ-класу», – заявила компанія.

Ключовим кроком у досягненні мети збільшення рентабельності стане оголошений минулого тижня план скорочення робочих місць. За угодою з профспілками компанія скоротить 30 000 робочих місць по всьому світу, або близько 5% штату групи, щоб з 2020 р. економити щорічно по 3,7 млрд євро. У Німеччині число працюючих на підприємствах VW знизиться на 23 000 чоловік, економія становитиме 3 млрд євро.

За матеріалами: “Ведомости”